FANDOM

Richard Buckley Watterson
Season 3 Richard
Imię Richard
Nazwisko Watterson
Wiek 38
Płeć Męska
Zajęcie błąd 404
Oczy Czarne
Sierść różowa
Gatunek królik
urodziny 25 maja
Richard Watterson (ur. 25 maja 1973 r.) - różowy, gruby królik, który ciągle stara się być na diecie, lecz nie do końca mu się to udaje. Richard jest mężem Nicole Watterson i ojcem trójki nieznośnych dzieci: Gumballa, Darwina i Anais. Jest dość dziecinny i głupkowaty. Jego ulubieńcem jest Anais. Richard wierzy w czary (odc. Różdżka). Dostał też po swoim ojcu zegarek, który najpierw chciał wdusić Darwinowi i potem dał go Gumballowi (odc.Zegarek).

WyglądEdytuj

Richard to wielki, różowy królik z nadwagą. Ma długie uszy oraz jednego wystającego i białego siekacza. Ubrany jest w białą koszule z dopinanym krawatem i w jasno beżowe spodnie. W drugim sezonie jego oczy są okrągłe a wystający siekacz znika.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie może pracować, ponieważ zakłóciło by to równowagę w wszechświecie.
  • Ma urodziny 25 maja
  • Chodził do takiej samej szkoły co Darwin, Anais i Gumball.
  • Jest otyły. Mimo tego w odcinku "Wakacje"podczas ucieczki traci kalorie i staje się chudy jak szkielet(co jest dziwne, gdyż bieg trwa kilka sekund).
  • W odcinku "Żart" widzimy, jak Richard robi wszystko, co każe im Gumball i Darwin przez kasetę, nawet, kiedy mówią mu, że to był żart, on nie przestaje wykonywać poleceń, co świadczy o tym, że jest naiwny.
  • Jego żołądek zajmuje całe ciało.
  • Richard ma najmniejszy mózg z rodziny Wattersonów.
    Bez tytułu

    Anatomia Richarda